Meedoen met D66

Het is tijd voor nieuw leiderschap. Voor een Nederland waarin iedereen vrij is, maar we niemand laten vallen. Om dat te bereiken heeft D66 jouw steun nodig. Als lid van D66 kies je zelf wat je binnen de partij wel en niet wilt doen. Meedenken met de fractie van D66 Aalsmeer over onze standpunten, campagne voeren of sparren met gelijkgestemden, het kan allemaal. Zoek vooral de plek op waar jij je het meeste thuis voelt.

Word lid:

Sluit je aan bij de snelgroeiende partij van Nederland. Dat kan al vanaf 1 euro per maand. Als lid van D66 kun je meepraten en meestemmen over de koers van D66 tijdens onze landelijke en regionale ledencongressen en de lokale ledenvergaderingen. Je hebt toegang tot exclusieve evenementen die D66 organiseert voor haar leden, zoals de Nieuwe Ledendag in de Tweede Kamer, en kunt gebruikmaken van het brede aanbod aan opleidingen en trainingen die D66 aanbiedt.

Denk en doe mee met D66 Aalsmeer

Denk je dat je het in je hebt om de D66 plannen in de gemeente Aalsmeer te realiseren? Zou je graag een rol willen spelen bij de voorbereidingen van de gemeenteraadsverkiezingen in 2022? Dan is dit hét moment om actief te worden bij D66 in Aalsmeer.

Neem contact op met fractievoorzitter Willem Kikkert of bestuurslid Aalsmeer Marion Geisler en informeer naar de mogelijkheden om:

• je verkiesbaar te stellen voor de kandidatenlijst;
  • een bijdrage te leveren aan ons verkiezingsprogramma; of
  • de beste campagne ooit neer te zetten!

Je bent van harte welkom!

Laatst gewijzigd op 14 april 2021